well come to My blog "Suci Nasution"

Cinta Itu BUsyitt....!!!!!!!

Blogerku tercinta...hari ini aku megadu lagi... ku mohon jangan bosan denganku , karna aku tak tau lagi harus mengadu kemana lagi.. hari ini hatiku hancur..lagi - lagi aku hancur.. dia meninggalkanku tanpa alasan tak pasti...

Baru saja aku merasakan setitik kebahagiaan,,namun hari ini kebahagiaan itu telah pergi.. aku sedih...aku hancur...aku bingung harus bagaimana... aku mencintainya ,,menyayanginya... dengan ketulusan hati... dan aku juga tau dia juga begitu... tapi entah kenapa tiada hujan tiada angin dia pergi meninggalkanku...

Ya Allah bila dia bukan jodohku mengapa engkau pertemukan kami..memgapa Engkau biarkan cinta ini tumbuh tanpa ada duri.... mengapa harus begini...? apa aku wanita tak yang tak pantas dicintai...? apa aku tak berhak mendapatkan bahagia..?. sedang aku sudah terlanjur merasa bahagia bila bersamanya..

Ya Allah... butakan hatiku..bila aku tak berhak bahagia..aku ikhlas Ya Allah bila ini sudah takdirku...Tapi aku mohon jangan Engkau uji diriku dengan seperti ini karna aku sudah terlalu sakit...aku tak sanggup mejalani semua ini... aku tak sanggup untuk jatuh ke sekian kalinya..aku gak kuat ya Allah... aku rapuh..

Untukmu Yang kucintai..."" aaaku mencintaimu...aki menyayangimu... bahkan baru kemarin kita bercumbu mesra ..tapi mengapa hari ini kau buat aku luka...kau beri aku bahagia..namun akhirnya kau taruh luka... ""

Hari ini aku percaya kalo cinta itu busyit....aku jera..jera..aku benci cinta...puck you CiNta.."......aku benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...............  akan aku tutup hatiku untukmu......... puuuuuuuckkkkkk youuuuuuuuuu....... anjiiiiiiiiiiiinkkkkkk..........

Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 komentar:

Posting Komentar

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES